I vår huvudstad!

Hej mina "gamla" klasskamrater.
Nu har jag gått och bilvit gammal här borta, 20 närmare bestämt.
Har bjudit in er alla till min fest som äger rum på påsk, 7:e april, (ni kan se eventet på fb).

Här sitter jag med en nackspärr ala Lea-style i Stockholm och är lite irriterad över att jag inte kan ta den springtur jag hade planerat in för dagen. För övrigt jobbar jag numera som förskolelärare på olika förskolor här i Sthlm, där större delen av mitt umgänge är födda 2010 :).. De är jättesuperdupersöta!
I vår och sommar hoppas jag på att befinna mig i Berlin, då jag fått kontakt med en familj där som behöver en aupair. Tillsvidare jobbar jag, umgås med Jennie (som flyttat hit), Elin, går ut på helgerna och tränar så mycket jag hinner & orkar med.
Stockholm är underbart varierande :).


Hur är det med er tjejer, vad sker i era liv?
Puss & kram!

/Lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0